Adviseur aan tafel

Beloningsbeleid

Centraal Volmachtbedrijf BV en haar co-volmachten, waaronder onze onderneming (Söderberg & Partners Volmacht B.V.), voeren een beheerst beloningsbeleid dat in lijn is met de geldende wet- en regelgeving. Het beloningsbeleid omvat elke vorm van beloning en heeft betrekking op alle medewerkers binnen de organisatie.

Het beleid van onze onderneming is gericht op de lange termijn relatie met én belangen van onze klanten. Om dit te realiseren is het van belang dat wij beschikken over goed gekwalificeerde en betrokken medewerkers.

Ons beloningsbeleid is zodanig ingericht dat het bijdraagt aan het bevorderen, aantrekken en behouden van de juiste medewerkers. Wij zorgen ervoor dat onze medewerkers niet worden geprikkeld door de beloning tot het onzorgvuldig behandelen van klanten. Daarom ontvangen onze medewerkers uitsluitend een vast salaris. Afhankelijk van de bedrijfsresultaten en het functioneren van de medewerker bestaat de mogelijkheid om een eindejaarsuitkering uit te keren. Artikel 1:120 lid 2 Wft is op onze onderneming niet van toepassing.

Reactietermijnen

Ben je een particuliere of een zakelijke klant? Neem dan eerst contact op met jouw adviseur. Jouw adviseur is het eerste aanspreekpunt voor al je vragen.

Wij streven ernaar je zo snel mogelijk van dienst te zijn. Wij hanteren daarbij de volgende reactietermijnen:

  • Binnen maximaal 10 werkdagen worden vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen beantwoord.
  • Binnen maximaal 10 werkdagen krijg je de bevestiging of een nieuwe verzekeringsaanvraag wordt geaccepteerd.
  • Binnen maximaal 10 werkdagen wijzigen we na jouw opdracht de lopende verzekering of passen deze aan (waaronder ook jouw verzoek tot beëindiging).
  • Binnen maximaal 10 werkdagen ontvang je na wijziging of aanpassing jouw nieuwe polisaanhangsel (waaronder ook een nieuw verzekeringsbewijs als dat van toepassing is).
  • Binnen maximaal 10 werkdagen beoordelen we jouw schadeclaim, waarvan de ontvangstbevestiging van jouw claim deel uitmaakt en welke informatie we nodig hebben voor het schadedossier.
  • Binnen maximaal 5 werkdagen nadat alle informatie beschikbaar is om jouw schadeclaim definitief te beoordelen, wordt de mogelijke schade-uitkering uitbetaald.
  • Binnen maximaal 5 werkdagen nemen wij jouw klacht in behandeling. Je ontvangt hiervan een bevestiging van ons.

Kunnen we de aangegeven reactietermijn niet nakomen, dan ontvang je van ons een bericht wanneer we alsnog zullen reageren.

Klachtenprocedure

Natuurlijk zullen wij er altijd alles aan doen je tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Het is echter nooit helemaal uit te sluiten dat er ergens fouten worden gemaakt. In dat geval horen wij dat graag, zodat wij kunnen proberen samen tot een oplossing te komen.

Ben je ontevreden over onze dienstverlening én hoe jouw klacht wordt behandeld? Dan kan je jouw klacht voorleggen aan het Kifid.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Aansluitnummer: 300.016513
Postbus 93560
2509 AN Den Haag
(070) 333 89 99